Liseli yatak partnerimi nasıl elde ettim

İyi akşamlar guldem.net sakinleri şimdi size ilk sevgilim seher ile yaşadığımız muhteşem günü anlatacam seher liseye gidiyor 16 yaşında ben ise 20 seher uzun boylu iri göğüslü çok güzel çok seksi bir kız daha önceden seherle o gün için sözleşmiştik bekar evinde kalan arkadaşlardan anahtarı alıp evi ayarlamıştım o gün kesin kararlıydım seheri sikecektim neyse saat 9 gibi seher okuldan kaçtı ve cafede buluştuk seher tenha bir parka gidip oturalım diye ısrar ediyordu zar zor eve gitmeye razı ettim onu eve girdik koltukta oturuyorduk önce bir sigara içtik seher bacak bacak üstüne atmıştı çorabın içinden bembeyaz bacakları baldırlarına kadar belli oluyordu aşkım harika vucudun var diyip konuya girdim sapıklık yok aşkım diyip bacaklarını topladı yanına geçip ver bir dudak dedim fazlasını istemek yok diyip verdi öpüşürken elimi bacaklarına attim hemen beni itip kalktı karşıya geçti ben zorla değil onunda isteği ile olsun istiyordum o yüzden yumuşatmaya çalışıyordum tekrar yanına geçip bir kaç aşk sözü söyledi Elerini tutup dudaklarına yapıştım seher biraz daha yumuşamıştı elimi bacaklara attım aşkım lütfen fazla ileri gitmeyelim deyip oda istekli öpüşmeye başladı tamam bitanem ne zaman yeter dersen orda bitiririz diyip göğüslerini okşamaya başladım sora gömleğin düğmesini açıp sütyeni kenara çekip yumruk büyüklüğünde olan göğüslerinin uclarıni öpmeye başladım artık seher kendini tamamen bana bırakmıştı kontrol bendeydi göğüslerini öperken elimide eteğin altından kalçalarına attım bişe demedi bir süre böyle devam ettim seher koltuğa dayanıp gözlerini kapatmış inliyordu neyse yavaş aşağı indim eteği yukarı sıyırdım seher aşkım vajinama dokunma dedi merak etme iç çamaşırın kalsın üstünde kızlığına dokunmam dedim neyse kilotun üstünden amı yalamaya başladım bembeyaz önü desenli bir kilot vardı üstünde bir süre böyle yalamaya devam ettim sonra arkanı dön diyip dizlerin üstüne çök dedim yani domalayim dedi evet dedim ikimizde güldük seher domaldı kilotu indirmek istedim hani onu çıkarmayacaktık dedi söz amına dokunmam diyince biraz yumuşadı bişe demedi indirdim kilotu sikimi götüne dayadım içine girmeme izin vermedi aşkım lütfen ben seni ağzımla boşalım içime girersen canım yanar başka zaman yaparız dedi fazla üstüne gitmedim seher ağzına alıp yalamaya başladı yaklaşık on dakika ateşli bir şekilde yaladı göğüslerine boşaldım seher peçete ile kendi vucudunu sonra beni temizledi çıktık evden başka zaman onu göttünden siktim onuda en kısa zamanda yazacam kendinize iyi bakın şimdilik bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder