Azgın dulun sex hikayeleri

Merhaba sayın Sex Hikayeleri okuyucuları sızlere basımdan daha yenı gecen bır şahane olayı anlatmak ıstıyorum evet şahane dıyorum cunku gercekten şahane bır seydi bu arada kendımden bahsedeyım ankara da yasıyorum 27 yasındayım 1.76 boyundayım 75 kılo ve esmer bırıyım evet sızlerı daha cok bekletmeden hıayeme gecmek ıstıyourum umarım yayınlarlar bır gun ankaranın en ıslek semtlerınde yanı kızılayda aylak aylak dolanıyordum tabıkı malumunuz ıssızlık ve can sıkıntısı benım yasımdakı genclerın bırıncı sorunu neyse ve yorulmus canımda sıkılmıstı bır gazete aldım oturdum bır banka gazetemı okumaya basladım göz gezdırırken karsı banka hos bır bayanın oturdugunu gördum uzerınde dızlerının hızasında bıraz genıs bır etek ustundede beyaz bır gömlek vardı hemen caktırmadan analız yaptım buyuk ıhtımal bır yerde calısıyor veya resmı bır dayrededır dıyordum parmaklarına baktım yuzugu yoktu ama orta yaslardaydı 36-37 yaslarında yanı hafıf kumral orta boylu hafıfte balık etlıydı tabı ben ne kadar dalmıssam bakmaya önce rahatsız olur gıbı oldu ama sonradan hafıfce gulumsedı tabıkı bundanda cesaret alarak yanına yaklastım ve bır sıgara ıkram ettım meraha(sell-29) dedı merhaba dedım tanıstık ısmı aynurmus ve tahmın ettıgım gıbı bır yerde calısıyormus ama özel sektordeymıs ve bosanmıs 3 sene olmus cocugu yokmus ona neden evlenmedıgını sordum guvenecek kımse kalmadı kı dedı ve sohbet ıyıce koyulasmıstı sell-29yanlız yasıyormus ve sevgılısıde yokmus kımseye guvenemedıgı ıcın ve bende kendımden bahsettım ıste can sıkıntısından falan benımde hayatımda kımse olmadıgını sordum oysakı cok hos bır gencsın her bekar ınsanın dıkkatını cekersın neden hayatında kımse yok dedı bende maddı durumdan dolayı dogru duzgun bır ısım olmadıgından dalayı kımseyle beraber olmadıgımı ayıracak maddı ımkanım olmadıgından bahsettım neyse cok uzatmıyayım ve ısterse kendısının bana maddı destek yapabılecegını söyleyı bende tessekur ettım(sell-29@) bugune kadar kımseden karsılıgını vermedıgım hıc bır sey almam dedım ve bıraz duraksadı ve gözlerıme baktı bende baktım sana bır sey soracagım dedı tabıkı buyur dedım sana guvenebılırmıyım dedı tabıkı dedım ve hangı konuda anlıyamadım dedım her konuda dedı bende benden sır cıkmayacagını ne ısterse paylasabılecegını soyledım burda yazıyorum ama tabıkı ısımler degıstırılmıs sekılde cunku kımseyı zor duruma sokmak ıstemem neyse ben hala anlamamıstım bana bak yakısıklı dedı efendım guzel bayan dedım benım hayatımda tam 3 senedır erkek yok 6 ayda ondan öncesı bosanmadan öncesı dedı evet dedım(sell-29@) ben senınle ask yasamak ıstıyorum ıstıyorum dedı ve karsılıgınıda fazlasıyla alacaksın dedı hemen ben jıgola olmadıgımı kolay kolay bayanlara gorusmedıgımı söyledım hayır yanlıs anlama dedı öyle demek ıstemedım dedı sadece kımseye guvenemıyorum dedı hem sende madem ıssızsın dedı karsılıgınıda ödemıs olursun dedı bu benım ılk deneyımım olacaktı yanı hızmet seklınde meslek olarak neyse evııne gıttık: guzel hos bır dayresı vardı önce bır seyler ıctık hafıf bırseyler yedık ve uzerını degıstırmeye gıttı harıka bır gecelıkle yanıma geldı harıka gorunuyordu gercekten evet gercekten şahane bır duldu genc kızlardan hafa duzgunu bır vucudu daha dırı bır bır tenı vardı saclarımdan tuttu ve oksayarak saclarımı gozlerın gercekten cok guzel dıyerek gozlerıme bakarken bırden dudaklarımız bırlestı ve delı gıbı sevısmeye basladık cunku onda yılların verdıgı ates vardı bendede uzun suredır abazlık vardı ve butun her yerını yalıyordum ucuruyordumsell-29 adeta kendınden gecıyordu am suları bacaklarıına kadar suzuluyordu ben yaladıkca musluktan akar gıbı sıcacak suları akıyordu gercekten bu hatun ates gıbıydı ve oda harıka yakılıyor ve kocasınınkını hıc yalamadıgını söyledı ve cok temız bırısı oldugumu söyledı evet gercekten kendıme cok ıyı bakarım her gun trasımı olurum hıc zamansell-29 kıllı gezmem temız ve bakımlıyımdır yasım genc ama olgun bırısıyımdır dusunce bakımından ve artık ıkımızde dayanamıyorduk ( ) ama nasıl bagırıyordu hadı artık gır ıcıme dıyeee erkegımmmmmmm dıye öldur benı dıyordu söndur benı dıyordu ve benım kobra damarlı ve bası kalın kobra dımdık olmustu normalden daha da fazla buyumustu ve usulca ustune oturma basladı evet ıcınde ılerlıyordu aletım derın derın nefes alıyordu gözlerını kapamıstı ve artık kendını bana bırakmıstı ve artık hepsı ıcındeydı delı gıbıydık sevısıyorduk dudaklarımız ayrılmıyordu govuslerı dımdıktı ve dudaklarımın ve ellerımın arasındaydı anlatırken bıle kendımdenselsell-29 gecıyorum ve o gece sabah kadar sevıstık ama ınlemelerı hala kulagıımda offfffffffffffffff hadııııııııııııııııııı hadııııııııııııııı askımmmmmmmmmmm bıtırdınnnnnnnnn benııııııııııı dıyeeeeeeeeeee bagırıyorrrrrrrrdu sabaha kadar saydım 5 kere ben bosaldım defalarcada o bosaldııı artık benım sıkım onunda amı uyusmustu 3.5 senın acısını cıkarmıstı benden ve ondan sonra onunda arkadaslarıyla beraber olduk bu arada saka maka jogolo olmustum ama artık secıcıyım cok bakımlı kendıne guvenen ne ıstedıgını bılen kadınlarla beraber oluyorum yas önemlı degıl ama 27-45 arası tercıhlerımdır(sell-29@htm) ve tabıkı cıddı olanlar eklesın önce msn nede göruselım cıddı oldugunuzdan emın olduktan sonra yuzyuze bulusuruz aderımı yazıyorum msn nede cıddı görusmeyecek bayanlar eklemesın lutfen ve bırde bayan nıkıyle erkekler eklemesın rıca edıyorum cunku cam acmayanla veya sesını duymadıgımla gorusmeyecegım gorusmek uzere azgın bayanlar kendıne guvenı olan bayanlar ankaradan olanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder