Otelde becerdim

Adım Fatih 25 yaşındayım. Bu olay geçen yaz başımdan geçti. Merveyle internette chat sitesinde tanıştık. 28 yaşında bir kız. Hala nette görüşüyoruz. Onunla yaşadığım olayı sizlere anlatacağım. Merveyle tanıştığımız andan itibaren onunla msnde hep seks sohbetleri yaptık. Kendisi hemşire. Hemşireler oldum olası bana seksi çağrıştırır. Mervenin hemşire olması onu daha çok arzulamama sebep oluyordu. Msnde genelde hastanede nöbetçi olduğu sıralar gece geç saatlerde sex sohbetleri ederdik. Evde olduğu vakitler de bana cam açar sexy show yapar beni boşaltırdı. Hep onu nasıl sikeceğimin fantezisini kurardık. Farklı farklı fanteziler kurar ikimiz de boşalırdık. Merve bir doktorla nişanlıydı. Onunla evlenecekti. Bugüne kadar neredeyse 10 erkekle birlikte olmuştu anlattığına göre. Evlenmeden önce de son kez benim fantezilerim sayesinde hayalinde oluşan ve onun ilgisini çeken grup sexi yaşamak istediğini söyledi bana. Hiç grup sex yapmamıştı ve bunu yaşamadan evlenmek istemediğini söylüyordu. Bana güveniyordu ve benim ayarlayacağım iki kişiyle onu 3 erkek birden sikecektik. Tek başıma sikmek istiyordum ama buna da razıydım. Merve yaz tatilinde 1 haftalığına Antalyaya gideceğini ve o hafta nişanlısının onla beraber olmayacağını söyledi. Onu sikeceğimiz tarihi de belirledik böylece. Yaz tatiline yakın internetten bizi tanımayan iki kişi ayarlamaya başladım. Antalyadan iki genç buldum sonunda. Mervenin resimlerini gösterdim hemen kabul ettiler. Cenk ve Buğra diye iki genç biri 26 yaşında diğeri de benle yaşıttı. Derken yaz tatili başladı ve Mervenin Antalyaya gideceği tarih yaklaştı. Ben de biletimi ayarladım ve Merveyle telefonlaştık. Otogarda buluştuk. Merveyi ilk kez yakından canlı olarak görüyordum. Harika birşeydi tam bir çıtır. Onu sikmek için sabırsızlanıyordum. Kalacağı otele gittik. 4 kişilik oda tuttuk. O gece dinlenecek ertesi gün grup yapacaktık. Ama ben böyle güzel bir kızla aynı odada kalacam ve o gece onu sikmeyecektim öyle mi. Bunu asla kabul edemezdim. Mervenin önce ben güzelce bir tadına bakacam ertesi gün de grup sikecektim. Merveye de bunu söyledim nazlandı orospu önce ama sonra ben seni kıvama getiririm dedim. Odaya çıktık. Merve duş alcam dedi beraber alalım yavrum dedim. Tamam dedi. Girdik banyoya Merve soyunmaya başladı. Off yavrum dedim harikasın. Gerçekten muhteşemdi bembeyaz bir vücut yusyuvarlak bir göt ve dimdik memeler. Amcığı da tam bir üçgen peynir hey yavrum hey. Yeme de yanında yat. Hemen üstümdekileri çıkardım ben de. Merve duşun altına girdi ben de yanına gittim. Elini sikimin üstüne koydum okşamaya başladı. Bir yandan da sabunlanmaya başladı. Bense kendime 31 çektiriyor zevk almaya bakıyordum. Merve duşunu bitirnce Kollarından tuttum ve kendime çektim. Dudaklarını emmeye başladım. Memelerini sıktım emdim doya doya. Merve orospu orospu kahkahalar atmaya başladı. Ne o yavrum hoşuna mı gitti seni yarın tost yapacaz bir antrenman yapmadan maça çıkılır mı dedim bi kahkaha daha attı. Tuttuğum gibi kollarıma aldım ve yatağa attım orospuyu. Saçlarından tuttum ve sikimi ağzına verdim yala ororspu dedim. Bir güzel yaladı ki.. Sikim ağzına kayboldu resmen köküne kadar alıyor sonra ucuna kadar çıkarıp diliyle yalıyordu. Tam bir profesyonel olmuş orospu. Nişanlını da böyle mi yalıyorsun kahpe dedim hı hı dedi sikim ağzındayken. Merveyi o gün bir amından bir de götünden 2 posta siktim. İyice kıvama getirdim ertesi gün için. Sonra duş alıp uyuduk kollarımda uyudu yavrum. Sabah oldu sonunda. Cenk ve buğrayı aradım otelin adresini verdim ve kimlikleriyle giriş yapıp odaya geldiler. Tanıştık önce muhabbet ettik. Soğuk bişeyler içtik derken Merve ben hazırlanmaya gidiyorum dedi ve banyoya girdi. Cenk ve Buğraya dün Merveyi siktiğimi harika bir yavru olduğundan bahsettim. Cenk ve Buğranın ağzı sulanmaya başlamıştı Ön tarafları çoktan çadır kurmuştu. 10 dakika sonra Merve harika sexy bir gecelikle karşımıza geldi. Altına külot ve sütyen giymemiş sadece geceliği vardı. Hafif dantelliydi ve amı ve götü görünüyordu dantelin arasından. Cenk ve buğra daha fazla dayanamadı ve soluğu Mervenin yanında aldılar. Ben de onlara katıldım ve Merveyi okşamaya yalamaya başladık. Herkes boş bulduğu yeri yalıyor emiyordu. Hepmizi her yerini yalamıştık mervenin. Sonra geceliğini çıkardık ve çırılçıplak yatağa attık. Ben bacaklarını ayırdım ve amına gömüldüm. Cenk sikini mervenin ağzına verdi. Buğra da memelerini tek tek emiyordu. Sonra sikimi amına sürtmeye başladım. Sürterek amcığını kayganlaştırdım ve içine soktum aletimi. Bacakları omzumda amına pompalıyordum. Cenk de ağzına veriyor Buğra da boş kalan yerlerin tadına bakıyordu. Buğra benim yerime geçti sonra amını sikiyordu. Ben de Cenkin yanına gittim ve sırayla mervenin ağzına verdik. Sikimizi tutuyor ve kana kana emiyordu resmen. Buğra da bir yandan pompalıyordu. Merve daha da zevke geldi ve daha da iştahla emmeye başladı. Sonra buğrayla cenk yer değiştirdi. Üçümüz sırayla amını siktik. Sonra merveyi kucağıma aldım ve sikimin üstüne oturttum. Götünden bastırarak bir iki dakika zıplattım orospuyu. Sonra durdum ve biriniz göte girin hadi dedim. Cenk hemen atladı ve götüne zorladı. İki yarrak almıştı merve harikasınız diyordu. İlk defa iki yarrak birden yiyorum ohhh diye bişeyler söyledi. İkimiz de pompalıyorduk merveye buğra da merveyi sustururcasına ağzına emzik gibi sikini verdi. Sonra buğra da götüne girdi. Delikleri değişrek üçümüz mervenin amına götüne defalarca pompaladık. Buğra ilk patlayan oldu. Geliyorum diyerek götünün derinliklerine boşaldı. Ben de bir müddet sonra amına boşaldım. Buğra ve ben sikimizi temizletmek için mervenin ağzına verdik. Cenk sperm dolu amı ve götüne girmeye devam etti. Bir amına bir götüne sokuyordu. O da çok geçmeden sikini çıkardı ve mervenin ağzına boşaldı. O gece merve sabaha kadar bizimdi. Denemediğimiz pozisyon kalmadı. Sabaha kadar siktik orospuyu. Şimdi ara sıra msnde görüşüyoruz yine beni boşaltmaya devam ediyor msnde. Evlilik hazırlıkları yapıyorlarmış şimdi zavallı nişanlısının hiçbir şeyden haberi yok tabii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder